söndag 14 februari 2016

Alla Hjärtans Dag

Kärlekens dag har infunnit sig och jag tror inte att det undgått någon av oss, det är en dag då vi speciellt ska visa vår omgivning och vår käraste att vi älskar dem. För mig är denna dagen väldigt speciell för det är också makens och min bröllopsdag. När vi bestämt oss för att gifta oss så skulle dagen väljas, vi hade många att välja mellan men när vi såg att Alla Hjärtans Dag 2009 skulle vara på en lördag var valet inte så svårt. Tänk att gifta sig på kärlekens dag, det kändes som ett gott tecken och som en sådan underbar dag. Nu är det 7 år sedan vi hade vår fina dag, vårt bröllop var fint även om några småsaker kunde blivit annorlunda om vi gjort om det idag men så är det alltid. Inatt sov vi på hotell med våra goa vänner A & S, vi spelade shuffelboard igår vilket var så roligt och sen åt vi go middag ute. I eftermiddag ska vi ut och äta med min familj minus min bror som jobbar utomlands så det blir roligt. Jag fick en fin present och 7 röda rosor av maken och han fick en huvtröja från Gant som han älskade. Jag hoppas att ni där ute har en lika fin dag som jag, solen skiner och det är en fantastisk vinterdag. Önskar er en dag fylld av kärlek!

Våra händer på min brudbukett 2009-02-14

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den var underbart fin! Kram på dig gumman! Genus Longing

      Radera