onsdag 24 februari 2016

Progynon

Så kom dagen som jag bävat för i snart 2 månader, jag hoppas att jag har fel men känslan inom mig säger att det kommer att bli tuffa veckor framför mig. Jag hoppas och önskar så att jag får lön för mödan denna gången. Idag började jag med Progynon och igår slutade jag med Synarela, jag fick sådana jobbiga biverkningar av Progynon sist jag åt dem och mådde skit. Vi får se hur det blir nu och jag hoppas att Carlanderska har rätt när barnmorskan sa att man kan få mindre biverkningar om man är nedreglerad. Nu väntar Progynon 2mg x 3 och sen ulj 3 mars för att kolla slemhinnan. Sen ny planering. Undra hur vårt donator mår, hon borde snart sätta igång med stimuleringen och jag hoppas på många fina ägg. Bara 3 veckor tills förhoppningsvis vi gör ET. 


8 kommentarer:

  1. Tänker lite extra på er..... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack hjärtat för dina tankar! Kram Genus Longing

      Radera
  2. Åå jag vill också börja med Progynon!! Trött på Synarela å dess biverkningar =(
    Håller tummarna för er!

    Kram fr B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart är du oxå där gumman! Det är så härligt att slippa sprayen! Håller tummarna för er oxå! Kram Genus Longing

      Radera
  3. Jag hoppas verkligen att du slipper jobbiga biverkningar nu när du varit nedreglerad. Håller tummarna för det och för allt går bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag oxå, hade varit härligt att inte å skit. Tack för dina tummar, de behövs. Kram Genus Longing

      Radera
  4. Jag hoppas också att du slipper biverkningar av Progynonen. Mitt förra försök mådde jag verkligen fruktansvärt dåligt av dem, omgången innan märkte jag inte något av dem. Väldigt olika. Spännande iaf att du börjat nästa steg - ett steg närmare målet! Håller tummarna! /Bea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det konstigt hur man kan må? Det närmar sig med stormsteg, börjar bli pirrigt. Tack för ditt inlägg. Kram Genus Longing

      Radera