onsdag 10 februari 2016

Huvudvärk

När jag sprayat förut så fick jag huvudvärk efter 4 veckor och bara haft värmevallningar men denna gången är det annorlunda. Kanske beror det på att jag är äldre för man tål vissa läkemedel sämre ibland när man blir äldre. Sedan i helgen har jag haft ständig huvudvärk och det är inget kul när man ska jobba. Så jag knaprar Panodil och Ipren för att fixa jobbet, jag vet att man ska inte äta Ipren men just nu måste jag kombinera dem för att fungera. Hatar verkligen biverkningar av dessa hemska mediciner som jag tar för att få en chans att bli förälder. Bara 12,5 dag kvar med spray, sedan börjar nästa medicin med nya biverkningar! Livet är verkligen roligt i denna ivf karusell!

2 kommentarer:

  1. Skickar styrkekramar från en annan som också sprayar =)

    // B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma hjärtat! Snart ska våran dröm gå i uppfyllelse och vi ska vänta barn tillsammans! Kram på dig gumman

      Radera