lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag

Kärlekens dag är här, en alldeles egen dag att fira sin kärlek till sin respektive och till sin omgivning. Många av oss upplever denna dagen som extra mysig medan andra tycker att vi ska fira kärlekens dag varje dag ändå. För mig är den här dagen speciell, jag ser framemot denna dagen väldigt länge och minns hur denna dagen var 2009 då jag gifte mig med min älskade make. Vi valde att gifta oss på kärlekens dag för att det är en känslomässig laddad dag, och för att det var så mysigt att gifta oss på kärlekens dag. Vi hade en fint kyrkobröllop, vit klänning och allt som hör till! Idag ska vi återvända till Göteborg där vi gifte oss, men idag ska vi bo på hotell. Sedan kommer våra goa vänner A & S ner till oss också, vi ska se "Fifty Shades of Grey" och äta på Danilo. Så det blir en mysig dag! Jag önskar er alla en underbar och kärleksfull Alla Hjärtans Dag!

Till er alla 20150214

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar