torsdag 21 maj 2015

Tips till endometrios kvinnor

Under snart 2 månader har jag gått på akupunktur inför kommande ivf försöket, det är en respekterad klinik som har goda resultat för barnlösa kvinnor så jag ville testa det. Det är dyrt, kostar 600kr per behandling och man behöver många behandlingar så det blir en och annan krona som ryker för oss men värt att testa iallafall!  Hon visste om att jag har endometrios och att jag haft väldiga smärtor under den tiden som jag har mens. MEN nu måste ni endo kvinnor lyssna för här kommer ett tips till er som lider varje månad!!! Denna månaden har jag inte haft nästan alls, bara lite ryggvärk som Panodil hjälpt så jag är så förvånad att akupunkturen hjälpt mot mina smärtor så himla bra! Jag var på behandling i tisdags och berättade att jag inte haft ont alls och hon bara log! Så ni som lider av endometrios,  testa akupunktur så att ni slipper smärtan! Det är värt varenda krona ska ni veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar