fredag 23 oktober 2015

Rd 7

För en vecka sedan hade man kroppen fylld av hopp och jag trodde att det skulle gå vägen denna gången. Vi hade gjort akupunktur många gånger för att öka chanserna och hade en fin äl med mediciner så känslan var bra. Men nu sitter jag här med samma resultat som alltid. Mens som börjar komma och negativt gravtest. Varför trodde jag ens att det skulle gå? Varför hoppades jag så? Igår föll jag ner i mitt svarta välbekanta hål och grät, maken är lika förtvivlad och vi är så ledsna att vi aldrig får tur. Vi har mist 3 barnchanser på 2 mån så det är tufft. Varför får vi aldrig tur? Vi får se vad som sker nu! Jag vet bara att jag aldrig kommer få biologiska barn och det är så jobbigt, våra egna ivf försök på Ca är över. Nu blir det inga mer äp eller simuleringar så ett kapitel stängs. Jag är så ledsen över att min kropp inte får bära mitt biologiska barn och jag är så ledsen att jag aldrig får se mig själv i mitt barn. Jag är så jäklar ledsen över att S som fäste 2011 inte fick stanna kvar inom mig för det var mitt enda biologiska barn som aldrig fick födas. Livet är så jäklar orättvist!

6 kommentarer:

  1. Beklagar. Det är en process. Känner igen dina känslor inför det genetiska barnet osv. Tänker på det ibland även nu, men inte så ofta. Mest tänker jag att jag vill ha barn. Vilket barn som helst, typ ;) men sörj, sörj, sörj!! För efter man har gjort det kan man lyfta blicken och gå vidare. Det finns ett slut på sorgen! Det måste det! :) vi är nog många som måste kämpa extra mycket, vissa ger upp innan de fått barn, vissa kämpar vidare och jag hoppas att sagan får ett lyckligt slut någongång för oss. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mycket känslor i omlopp, vi hoppas på ett lyckligt slut. Kram

      Radera
  2. Fyy fan vad jag känner med Dig/Er!! Vet precis hur tankarna går fram och tillbaka..livet är verkligen orättvist!! Beklagar det som hänt =*(
    Jag funderar och har funderat väldigt mycket på det här att inte få ett biologiskt barn, men just nu tänker jag mest på att jag vill ha barn och att det inte spelar så stor roll längre hur jag får detta barn. Bara jag själv får bära det. Jag tröstar mig med tanken om att oavsett om jag fått ett biologiskt barn så är det ju inte helt 100 att det kommer bli likt mig utseende mässigt..för vad finns det för garantier för det liksom?! Men jag förstår precis hur Du tänker vännen och att detta är en klen tröst just nu. Men låt sorgen ta den tid det tar för att ens orka resa sig och gå vidare.

    Styrke Kramar till er!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi känner alla olika, vi måste känna av alla känslor men det är bara ett slut. Vi vill ju bli mammor. Vi får se hur våra resor slutar. Kram på dig

      Radera