tisdag 20 oktober 2015

Simply Red Odense

Jag sitter just nu i sängen på ett hotellrum i Odense Danmark, jag är här med god vänner A & S. Maken fick inte ledigt från jobbet för de skulle ha säljledare i Finland så där är han medan jag är här. Känns så tråkigt att vara ensam och utan honom, det är inte samma sak att vara själv  men det går ändå. Ikväll spelar Simply Red och det ska bli så kul att se dem. Började gilla dem för snart 3 åren och ikväll återförenas de i sin nya turné. Imorgon åker vi hem men gubben kommer inte förrän på torsdag men då har jag redan åkt till jobbet. 

Utöver det är jag på ruvardag 4, fick tillbaka en fin blastocyst i fredags. Önskar så att det tar sig men tror inte det för sådan tur har vi inte. Igår och idag har min temp pendlat från 36.6 till 37.3 och min normaltemp ligger på 36.3 ungefär och jag vet att tempsänkning kan innebära att mensen är på g. Dessutom har jag huvudvärk men det kan ju oxå bero på Lutinuset. Vi får se hur allt går........

2 kommentarer: