lördag 16 januari 2016

Sol & värme

Ute snöar det och denna veckan har kylan bitit sig fast i många av oss, jag gillar snö och kyla men när det går ned mot -15 grader tycker jag att det är för kalls. Kring nollan och utan blåst så trivs jag bäst i vintern. Men nu är det dags att byta snö och kyla mot sol och värme för imorgon bitti så åker maken, jag och våra 2 kompisar A & S till Teneriffa i 2 veckor och det ska bli såååå underbart. Min moster och morbror är där nere nu (de åker med med flyget som vi åker ner med) och de säger att vädret har varit fantastiskt. Jag är bara rädd att det fina vädret är slut nu för Teneriffas väder under hela december och halva januari har varit helt underbart. MEN jag hoppas att vi får det soligt iallafall för värmen är där automatiskt (iallafall om man jämför med Sverige). Så nu packas det för fullt och jag förbereder huset för min mamma som ska vakta det när vi är borta, hon har även hand om våra 2 små vovvar. Så jag önskar er alla en underbar fortsatt vinter medan vi förhoppningsvis får njuta av sommaren!

Bild från Ving på vårt hotell!

4 kommentarer:

  1. Så skönt att komma ifrån kylan.
    Ha det nu riktigt bra och vila upp er./ Berith

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Kram från Genus Longing

      Radera
  2. Åå va skönt! Hoppas att ni får fint väder & njut nu min vän!

    Kram B

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det underbart. Vi har nyligen varit på Kanarieöarna och vädret var fantastiskt. :)
    Kram

    SvaraRadera