onsdag 14 januari 2015

Grattis älskling

Idag fyller min älskade make år, inga jämna men det är ändå födelsedag! Tyvärr får han fira den i Norge då han är där på tjänsteresa men vi ska fira honom på lördag istället. Det är både skönt att vara ensam hemma men samtidigt så förstår man hur mycket man gillar två samheten. Men snart får vi vara tillsammans i 14 dagar non stop då vi åker till Fuertoventura vilket ska bli SÅÅÅ underbart att få komma till sol och värme. Vi ska ju åka dit med våra goa kompisar så det ska bli kul, hotellet ligger vid stranden och det är All Inklusive.

Grattis älskling!

Tack för era inlägg, kul att ni fortfarande vill följa med! Det som hände var att min anonyma blogg hittades av en släkting, hamnade i orätta händer och spreds vidare på ett felaktigt sätt så hela vårt liv blev total förstört. Av vilka kan ni säkert lista ut men jag skriver inte det ifall de även hittat denna bloggen! Därför kommer denna sidan av familjen aldrig att nämnas igen i denna nya blogg för de finns inte närvarande i våra liv längre. Tråkigt men sant, ibland svider sanningen och vissa kan inte hantera det fria skrivande ordet! Men jag hoppas att denna blogg kommer resultera i att vi får vårt barn, vi är ett steg ifrån det gällande adoption men annars så närmar det sig även ivf försöket där vi hoppas att vår blastocyst ska sprida liv inom mig.

1 kommentar:

  1. Hihi fyller Din kärlek i dag =) Grattis till honom!
    Jo jag går på ljusbehandling för att jag tycker det är lite jobbigt med mörkret samt att jag lätt blir så deppig. Å när jag gick igenom IVF behandlingarna fick jag frågan om de ville prova ljusbehandling, för att det kan vara bra inför just återinsättning och så. Jag mår mycket bättre, tycker inte alls att det är lika jobbigt med det här mörka å trista vädret som börjar i oktober å fram åt. Å så sover jag bättre efter en behandling, är som att kroppen går ner i viloläge på något vis, detsamma händer när jag fått akupunktur. Min kropp slappnar av på ett skönt sätt =)

    Å va härligt det låter med sol och värme!! Hoppas ni får det riktigt mysigt å får tid att bara vara.

    Kraam fr B

    SvaraRadera