lördag 10 januari 2015

Vem där?

I programmet "På Spåret" finns ett inslag som heter "Vem där" och det går ut att på deltagarna ska lista ut vem som inslaget handlar om. Jag tänkte att vi skulle leka den leken nu, just för att se om ni vet vem jag är. Listar ni ut vem jag är så önskar jag att ni inte skriver det i en kommentar utan håller det för er själva. Just för att denna blogg inte ska listas ut av familjen och hamna i orätta händer. Jag är barnlös sedan många år, gjort ivf pga min endometrios och vi blev gravida på första försöket men fick missfall och sen har vi 6 minus bakom oss. Vi har varit på 2 olika sjukhus och ni som minns mig vet att jag nyss utbildade mig och jobbar nu på ett ställe där bebisar föds. På latin betyder mitt gamla bloggnamn "Vägen till en familj" och kör ni google translate (Sve-latin) så kommer det upp. Nu hoppas jag att ni listat ut vem jag är! Några av er har jag mailat så ni vet mitt nya namn, men som jag bad er om innan. Skriv inte mitt gamla bloggnamn i kommentarer utan skriv bara "Välkommen tillbaka" så vet jag att ni förstått min lek!

9 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka :). Glad att kunna fortsätta följa er resa. Blev ngt fel på förra inlägget.

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka! :) Jag ser fram emot nya uppdateringar och hoppas ni snart är framme vid målet. Kram Ingrid (barnjakten)

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka! Kör hårt nu!
    Kramar, Ina (från mail)

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka! Och jag tackar för att jag får fortsätta följa dig på resan.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Välkommen Tillbaka vännen!! Tack för att jag får följa Dig på Er resa mot ett föräldraskap =)

    Kraam B

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka!! Det har varit fullt upp, men NU har jag hittat hit.... Tycker om att läsa det du skriver, du är duktig på att skriva!
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Välkommen tillbaka!!! Hittade denna bloggen idag och började genast läsa igenom den. Hittar då detta inlägg. Blev så glad! Äntligen har jag hittat dig igen. Du är en underbar bloggerska. Jag hoppas verkligen att ni snart lyckas. Ni har verkligen fått gå igeno så mycket! Kram Cicci. Läste din gamla blogg en hel del men missade när den försvann så fick aldrig mailat dig. Så glad att jag hittat dig nu! Härligt att du fortfarande bloggar. Kram

    SvaraRadera