lördag 24 januari 2015

Uppdatering

Nu har vi varit på Fuertoventura i 6 dagar, semestern har varit efterlängtad då jag inte haft semester på 1 år. Hotellet är väldigt fint, vi hade bokat rum i annexet med utsikt mot omgivningen men istället fick vi alla 4 rum i huvudbyggnaden med havsutsikt så vi klagar inte. Maten är suverän, jag försöker att inte äta för mycket för jag har lätt att gå upp i vikt när jag äter 3 mål per dag och alkoholen är jag sparsam med. Däremot är vädret sådär, en del sol men mycket moln och dessutom blåser det en del så det blir kallt när molnen letar sig fram. Jag är glad att ha varit på Fuertoventura men kommer nog inte att åka hit igen. Jag älskar däremot Teneriffa så det är min ö i Kanarieöarna. Men vi har det gott,  spelar mycket spel och njuter av ledigheten. Hoppas att ni har det gott i ett vinter Sverige! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar