onsdag 10 juni 2015

Längtan

Idag har jag en längtan efter att få bli gravid och få barn, jag möter gravida varje arbetspass och de flesta gånger tänker jag inte på min längtan. Jag har världens bästa jobb där jag hjälper människor att bli föräldrar, jag trivs så bra och varje gång jag säger att nu kommer snart bebisen fylls mitt inre av adrenalin. Men idag längtar jag efter att få komma till min arbetsplats för att föda makens och mitt mirakelbarn. Undrar om det någonsin kommer att hända! Mina arbetskamrater har sagt vid flertal tillfällen att de önskar mig detta mest av allt och att de skulle ta så väl hand om mig. Jag vet att om den dagen kommer så kommer jag att känna mig trygg och välomhändertagen! Snälla låt oss få en graviditet till! Snälla låt oss få ett mirakelbarn snart!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag hoppas att det snaaart sker! Håller mina tummar för er!
    Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt inlägg! Lycka till själv! Kram på dig

      Radera