fredag 5 juni 2015

Nedräkning har börjat

Juni har gjort sitt inträde och sommaren har börjat, nu är det fullt av studenter och skolavslutningar. Imorgon är det 18 årsedan som jag tog studenten och då visste jag inte hur min framtid såg ut på alla plan. Tur är väl det för jag vet inte hur jag skulle klarat alla åren om jag visste vad jag hade fått gå igenom. Livet blev inte som jag tänkt mig på många plan men jag vet en sak och det är att jag har haft sådan otrolig tur att få möta världens bästa man. Trots alla störningsmoment ifrån människor som bör hålla sig undan så blir vi starkare, min familj är stark och ska inte underskattas av vissa. Min make och jag håller alltid ihop, vi är enade och vår front kan aldrig brytas ner helt-det är ett gott tecken på den starka kärlek som vi har. Min kärlek till honom växer för varje dag och även om jag kanske inte alltid visar det på rätt sätt för honom så litar jag på att han alltid kommer finnas vid min sida för jag vet hur stark hans kärlek är till mig. Vi ska klara barnlösheten, oavsett om vi blir föräldrar eller inte så står vi till slut enade med ett ärligt och rent liv där vi uppskattar livets goda. Kanske lite klurigt att förstå det jag skrivit men efter årets bravader vill jag inte skriva lika ärligt som förut, ifall även denna blogg hamnar i fel händer.

Inatt ska jag jobba min 3;e natt och jag är seg, det är tufft att jobba 3 nätter men som tur är börjar min nedräkning till semestern. Efter denna natten har jag bara 5 arbetspass kvar innan jag får 4 veckors ledighet, måndag 22 juni kl.07.00 går jag på semester och det ska bli så underbart. Bara njuta av ledighet, förhoppningsvis sommarens värme och sol samt att få vara hemma med min älskade make och våra goa vovvar.

Imorgon är det även Sveriges Nationaldag, en dag som firas av våra kungligheter men de flesta av oss firar nog inte denna dagen även om man tänker på den. Vi ska till våra goa vänner A & S imorgon när jag vaknat, det är alltid lika mysigt att vara med dem och vi har så roligt tillsammans. Hoppas på fint väder och go mat & dryck! Hoppas ni där ute får en underbar nationaldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar