fredag 26 juni 2015

Semester och Bråvalla

På söndag har jag redan haft en veckas semester, jag tycker veckan har susat iväg och snart känns det som om jag ska börja jobba igen fastän jag har 3 veckor till. Denna veckan har inte maken haft semester så jag har fördrivit tiden själv med att slappa, gå på akupunkturen och lunchat med en kompis. Vädret har väl varit sisådär fastän jag tyckt att vädret ändå varit hyggligt men idag kunde jag sitta ute och sola, tittar man på vädret under nästa vecka så talar det för att jag ändå kan få en liten solbränna.


Imorgon åker vi upp till Bråvalla med goa A & S, vi ska se Kent som spelar där och det ska bli så himla roligt. Det är Kent´s enda konsert i Sverige i år och självklart var jag tvungen att gå, vi ska bo i Söderköping och pendla in till festivalen. Jag hoppas på fint väder och att kvällen blir lika underbar som den alltid blir när man lyssnar på Kent.

3 kommentarer:

  1. Nu vet jag inte var du bor i vanliga fall men om du gillar glass så borde du åka till Smultronstället när du ändå är i Söderköping =) (googla på det för mer info.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, det låter intressant! Kram på dig

      Radera
  2. Haha, tänkte precis ge samma tips! Uppvuxen i Söderköping och ingen sommar är komplett utan ett besök hos föräldrarna och Smultronstället!

    SvaraRadera