fredag 18 december 2015

Förberedelse inför äggdonation

Det är december och bara några dagar kvar på detta året, jag är glad att 2015 snart är slut och jag är spänd inför vad 2016 kan erbjuda oss. Hoppas på lycka under våren med äggdonation och att detta blir vår lycka till föräldraskapet. Just nu är det lite som ska förberedas inför försöket i Riga. Jag ska tömma min cysta 13 januari och sen efter vår semester 17-31 januari så börjar jag spraya med Synarela för att lugna min endometrios lite, just nu äter jag p-piller för att slippa ha mens. Sen är det blodprover som ska tas, hiv+hepatit+syfilis som ska tas. Nu undrar jag vart ni som gjort äd tagit dem och hur mycket det kostade? Dessutom försöker jag att tappa vikt, har gått ner 4,3kg på 6 veckor så jag är supernöjd. Hoppas att det kan fortsätta nedåt på vågen även under julen! Jag är så nyfiken på äd, möter så många kvinnor på jobbet som lyckats med äd efter år av ivf försök. Kan bara hoppas och önska att detta hjälper oss!

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha en planering! Det gör mkt psykiskt tycker jag. Hoppas på 2016 för er! Och mig själv ;) tycker 2016 liksom låter som ett bra år på något sätt ;) Spännande med ÄD! Jag kommer följa dig/ er på resan via bloggen .... Hoppas hoppas! Kram / Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du följer mig vännen! Önskar dig ett underbart 2016 med vad du än ska göra! God jul!

      Radera