onsdag 30 december 2015

Sammanfattning 2015

Så närmar det sig slutet av 2015 och ingen är gladare än jag. Det har varit ett tufft år med många svårigheter och många motgångar av olika slag. Det började redan på nyårsdagen med att familjen ställde till det, sen fortsatte det och samtidigt kämpade vi med kampen för ivfen på Ca som inte tog sig. Jag hoppas varje år att skitåren ska vara slut och att året som skall komma skall bli vårt bästa år men hittills tycker jag att det bara blir värre år hela tiden. MEN nu önskar jag verkligen att 2016 blir vårt år, året som vi blir föräldrar med hjälp av äggdonation eller adoption från Sydafrika. Jag önskar så att vi alla i tråden som kämpar blir föräldrar nästa år eller får våra plus eller barnbesked. 2016 SKA verkligen bli ett fantastiskt år för alla oss barnlösa!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att ditt 2015 varit riktigt tufft. Mitt med för den delen. Jag önskar dig ett bättre 2016 med ett barn i sikte eller i magen.
    Hur går det för er med Sydafrika? Står ni i Sverigekön (långt fram?) eller har ni handlingar i landet rent av?

    Jag hoppas att ert nästa år bringar lycka och välgång❤️
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har kämpat båda två under 2015! Vi har stått hos AC sedan 2011-05 så om vi aktiverar vårt nummer så får vi skicka papper till Sydafrika med en gång. Men vi avvaktar med det tills vi gjort äd. Vi får se hur vi får vårt barn under 2016, bara stjärnorna vet svaret! Sköt om dig vännen! kram Genus Longing

      Radera