onsdag 2 september 2015

Update

I torsdags var det dags för tömning av cystan och rispning av livmodern. Jag var nervös för rispningen men inte för tömningen då jag tömt min cysta 8ggr förut. Jag skulle göra det på operation så jag skulle få morfin vilket jag var nöjd med. De tömde min cysta, 80ml blod även denna gången så det var inte konstigt att jag haft ont igen. När de skulle göra rispning var jag beredd på smärta trots att skallen snurrade av morfinet men det kändes inget alls. Jag blev förvånad då jag vet att fler av er i tråden gjort detta och fått ont. Jag sa det till min läkare och hon skämtade att de inte gjort rispningen på CA och att de är kända för att göra detta ingrepp smärtfritt och det kan jag nu hålla med om. Skönt att ha detta gjort!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med cystan som kommer åter och måste tömmas. Men så skönt att Du slapp smärtan vid rispningen =)
    Hoppas ägget fäster sig nu när det blir så dags!

    Kram fr B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se om rispningen och akupunkturen hjälper vid ivfet! Tack för din kommentar här! Kram på dig gumman

      Radera