söndag 20 mars 2016

RD 2: Blödning

Ikväll när jag gick på toaletten hade det kommit lite blod i bindan, kändes lite mer än en spotting och det fortsätter komma lite brunt/mörkrött nu. Aldrig fått det så tidigt innan och vet inte vad det betyder heller men jag har haft huvudvärk som jag alltid får innan mens. Jag smsade Riga som de bett mig om jag jag ska höja dosen av Progynon from ikväll. Sen får vi se vad som händer, blev faktiskt inte ledsen på nåt sätt för detta är precis som jag förväntade mig att äd 1 skulle bli; ännu ett misslyckande!

5 kommentarer:

  1. Nidblödning? Eller är det någon dag för tidigt för det? Tar du någon blodförtunnande medicin? Rester efter en retning vid insättning eller från Lutinuspinnen?
    Fortsätter iaf att hålla tummarna för dig! / Bea

    SvaraRadera
  2. Åh, håller mina tummar för er så!! ♡♡♡
    Har en vän som gjort ÄD och hon berättade att de var väldigt noga med att berätta för henne att det är vanligt med blödningar vid just ÄD.
    Att ruva, det är ren terror man utsätts för känns det som ibland.
    Tänker på dig, och som sagt, håller tummarna hårt!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det inte betyder något negativt. Håller tummarna för dig. Kram/ Karin

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det verkligen inte betyder något, att det bara var något tillfälligt!! Håller tummarna hårt och skickar över en massa kramizar till dig vännen <3

    // B

    SvaraRadera
  5. Tänker på er och håller mina tummar!

    Stor kram
    Rosie (frugg)

    SvaraRadera