torsdag 3 mars 2016

Update

Nu har jag använt Progynon i 8 dagar, känner inte så mycket av biverkningarna som tur är. Jag hade förväntat mig ett helvete men fick bara lite känningar av dem, så det hjälper nog att Var nedreglerad innan precis som Ca sa. Jag har fått brunaktiga flytningar men det är ingen riktig mens, Ca sa att det var normalt. Idag var jag på ulj som Riga ville, slemhinnan var 7mm och enligt Ca ville Riga att den skulle vara 8mm så jag blev lite orolig men efter mail med dem så sa de att 7mm var helt okej och att donatorn börjat spruta och att det går enligt planen. Så nu avvaktar jag reseplaneringen ifrån Riga som ska komma närsom, känns konstigt att allt närmar sig. I övrigt så hade min cysta kommit tillbaka, den var 6x6cm så det är inte konstigt att jag har ont. Får bli operation senare i vår om äd misslyckas, då tar jag bort väl äggstockar och vä äggledare så jag slipper detta.

Många i tråden har fått plus och jag säger stort grattis till er men de som fått minus mår dåligt och jag lider med er. Nu när så många fått plus undrar jag om de är slut nu och att vi som ska göra försök kommer få minus!!! Brukar ju vara en dipp efter att så många har lyckats, hoppas att jag har fel *hm*

För 5 årsedan var jag gravid, kände verkligen av att S fäst och att nåt hände, synd att h*n inte fick stanna. Då hade våra liv sett helt annorlunda ut och vi hade nog varit överens med makens familj. Tänk vad det hade sparat många tårar och bråk, då hade vårt barn fått farföräldrar, vilket de i nuläget inte får.........

4 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att det är er tur nu! <3
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag oxå! Ha det bäst gumman! Kram

      Radera
  2. Hur går det? Har ni varit till Riga?
    Själv så väntar och hoppas vi på att v.11 ska bli en tipptopp vecka med äggplock och många befruktade ägg =)
    Allt avgörs imorgon fredag när och om det blir så.

    Kram fr B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har precis uppdaterat min blogg så nu är allt på gång. Hoppas att du får samma besked idag oxå! Kram på dig gumman

      Radera