måndag 14 mars 2016

Sorg i mitt hjärta

Inatt kom en sorg in i mitt hjärta och jag har fortfarande svårt att förstå det och inse vad detta förändrar mitt liv och tusentals andra. Kent ska lägga ner, efter 26år tillsammans tar de beslutet att kliva av tronen. Många av oss som älskar deras musik och som älskar att gå på konserter är idag i sorg, kanske är banalt i denna värld av ondska men just nu känns denna förändring som en katastrof. Kanske beror det på att jag inte trodde det skulle komma nu eller så är jag labil av alla hormon mediciner och det som ska hända denna veckan. Men idag är jag ledsen att jag inte kommer få gå på mer konserter förutom de i höst och Kent har betytt mycket för mig sedan 1994 då jag fick deras första cd av mamma! Kent regerar och kommer leva vidare inom mig för alltid!

2 kommentarer:

  1. Stort Lycka till i Riga!!! Håller mina tummar för att allt går bra!

    Kram från B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma till dig gumman! Kram Genus Longing

      Radera